Slik avslutter du kundeforholdet hos oss

Avslutte kundeforhold

Viktig å være klar over: Bruk av dette skjema innebærer at alle tjenester hos oss avsluttes, som for eksempel BankID i Nordea, nettbank, mobilbank, bankkort, kredittkort, AvtaleGiro og disposisjonsrett på kontoer.

Tips: Ønsker du bare å avslutte en konto hos oss kan du benytte skjema for å Avslutte konto

Har du et av følgende produkter eller avtaler?

Obs! Du kan ikke avslutte kundeforholdet ditt om du ønsker å beholde dette produktet. 

Hvis du ønsker å opprettholde produktet, må du oppdatere kundeinformasjonen din. Det må du gjøre selv om du ikke bruker oss som hovedbank. Gå til Mine sider - kundeinformasjonÅpnes i nytt vindu for å oppdatere informasjonen om deg.

Hvis du ønsker å avslutte produktet - kontakt oss på chat for hjelp.

Fyll inn feltene under og trykk på Send   

Innen ca 2 uker vil du og eventuell medinnehaver motta en SMS med informasjon om hvordan du/dere skal bekrefte avslutning av kundeforholdet med BankID fra Nordea eller annen bank.

Vi trenger mer informasjon hvis du ønsker å overføre midler til en konto i utlandet.
IBAN-nummer og BIC/SWIFT-adresse finnes ofte på nettsiden til banken. Hvis landet ikke bruker IBAN-format, må du oppgi Clearing-kode og BIC/SWIFT.
Vi trenger å vite hvilket land du ønsker å overføre midlene til.
Vi trenger å vite hvilken valuta du ønsker at midlene skal overføres i.